top of page
  • mycomet

שמלות מהממות לילדה שמצאתי באלי אקספרס במחיר מצחיק

עודכן: 15 בינו׳ 2021

מוצר: שמלות קיץ לגיל שנה וחצי

איפה קניתי: Aliexpress

מחיר קניה: $1.54 לשמלה הדירוג שלי: 4




חיפשתי לבת שלי שאז הייתה בת שנה וחצי בגדים לקיץ , רציתי לעשות קנייה גדולה של בגדים ונורא התבאסתי לבזבז הרבה כסף על בגדים שאחרי 5 דקות נהיים עליה קטנים, בגיל הזה הם גדלים כל כך מהר וקצב התחלופה הוא מטורף, שלא לדבר על זה שהם מתלכלכים בשנייה וצריך להחליף בגד לפחות פעם ביום במקרה הטוב. פניתי לאלי אקספרס - חיפשתי משהו פשוט וחמוד שלא עולה הרבה,והגעתי לשמלות המתוקות האלה שהיו נראות לי זולות מידי. המחיר קצת הרתיע אותי, כי אחרי הכל במחיר כזה כנראה האיכות של הבד לא משהו- מה גם שיש סיכוי שזה לא ישרוד כביסה אחת. הסתכלתי בתגובות,וראיתי שיש דירוג גבוה, חיפשתי תמונות של ילדות עם השמלות כדי לראות איך זה נראה בפועל. והכל היה נראה על פניו נהדר!

הזמנתי רק 2 כדי לא להתאכזב יותר מידי ולהפתעתי הגיעו שמלות שלא ציפיתי שיהו כאלה מוצלחות בהתחשב במחיר-הם ישבו עליה בול- הזמנתי מידה אחת מעל למה שהיא צריכה כי אני מכירה כבר את אלי אקספרס.

אגב טיפ לחיפוש- אם תחפשו בתגובות למטה של מוצר תוכלו לראות את פרטי ההזמנה ואיך זה נראה על הילדה- למשל הייתה מישהי שאמרה שהילדה שלה מאוד רזה ולובשת מידה 18 חודשים והיא בת שנה ראיתי בפרטים של ההזמנה שלה שהיא הזמינה לה מידה של שנתיים וזה היה לה טיפונת גדול אבל טוב- הילדה הייתה נראת בערך במידות של הבת שלי וזה במאוד עזר לי לעשות חשבון מדוייק של המידה שצריך.

השמלות להפתעתי החזיקו מעמד קיץ שלם עם מספר מכובד של כביסות, הצבע ירד טיפה אבל ממש לא דרסטי, הקפדתי לכבס את השמלות עם צבעים תואמים ועל מצב של כביסה עדינה וזה באמת שמר על הבגד.

אגב במקרים כאלה וותרו על המייבש כביסה כי הוא הורס בגדים זולים חופשי.


השמלות היו מאוד דומות לתמונות שלהם. והם החמיאו לה מאוד. הילדה שלי ממש אהבה אותן עד כדי כך שלא רצתה ללבוש שמלות אחרות אם הם היו בארון.

הם נראו מספיק טוב גם לאירועים וגם ליום יום. בגלל שהם היו זולות לא היה אכפת לי שהיא תלכלך אותן ותהרוס אותם. ולהפתעתי הם החזיקו מעמד למרות כל הפיגועים שלה והכתמים יצאו מהבד בכביסה בקלות, הם לא התכווצו בכביסה- אגב ככה רוב הבגדים שמגיעים מאלי אקספרס מסיימים את חייה, מספיקה כביסה אחת בטמפרטוה לא נכונה כדי להרוס אותם לגמרי. בקיצור במקרה הזה השמלות עברו את המבחן.


סיכמתי אותם כקנייה מעולה ביחס למחיר והבת שלי מאוד נהנהת מהם קיץ שלם, אבל!


הדברים הקטנים שלא מספרים


הכתפיות ספגטי היו קצת מעצבנות ונפלו כל הזמן. היה צריך לקשור אותם באיקס או בצורה מסויימת שהן לא יפלו.אם היא הייתה משתוללת ומותחת את השמלה היה צריך לקשור מחדש.


החלק העליון התחיל להיפרם. אחרי כמה זמן הגומי של החלק העליון- זה שנצמד לחזה התחיל להפרם בפינה, השמלה לא התפוררה לגמרי והיא עדיין יכלה ללבוש אותה- כלומר זה לא היה התפוררות טוטאלית אני חושבת שזה החזיק לפחות 3 חודשים בלי בעיות בכלל.


הצבע ירד אחרי חודש של כביסות בערך- למרות שהצבע ירד השמלה לא הייתה דהוייה לגמרי ועדיין נראת טוב אבל עדיין היה אפשר לראות שהצבעים לא נשארו חזקים כמו שהיא הגיע


איכות הבד- הבד לא היה הכי איכותי נורא דק והתפירה גם הייתה קצת מרושלת. לא רואים בתמונות אבל הבד לא נשפך אלא יושב כזה ולא ממש זז. סוג של כותנה זולה מאוד.

היה חבל לי שהבת שלי לא יכלה לספר לי איך המרגש של הבד על הגוף כי היה נראה שהבד לא הכי עדין ואולי יכול לגרום לגירוד. אבל לא ראיתי איזשהי אי נוחות מצדה וסה"כ היה נראה שנוח לה איתן


זמן משלוח- כאן זה קצת טריקי. בגלל שזה מגיע מסין המשלוח לוקח בין חודש לחודשיים תלוי באיזור שבו אתם נמצאים בעולם. צריך להזמין מספיק זמן לפני הקיץ ובנוסף צריך להתחשב במידה של הילד. כלומר אני הזמנתי את הבגדים במרץ- אז היא הייתה בת 21 חודשים- ושארתי לעצמי שאם זה יגיע עוד חודש או חודשיים אפילו, מידה לגיל שנתיים בטוח יהיה לה טוב, מקסימום אני אסדר לה את זה טיפה אצל תופרת בכמה גרושים. תמיד עדיף שיהיה גדול יותר מאשר קטן לא? הבגדים הגיעו בול במידה. אחרי 3 חודשים זה נהיה קצת קטן עליה אפילו. אז החיסרון זה שלא תמיד מצליחים לקלוע בול למידה המשלוח מאוד מתעכב.


לסיכום תזמינו, אתן לא תתחרטו!

ותפיצו אהבה


נועה









34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page