top of page
  • mycomet

מסכות מהסוג שלא חשבנו שנקנה לפורים

עודכן: 15 בינו׳ 2021


מוצר: מסכות N95

איפה קניתי: ebay

מחיר קניה: €32.25 ל-3 מסכות כולל מיסים ומשלוח

הדירוג שלי: 1

אז מי עדיין לא קנה מסכה נגד וירוס הקורונה או בשמו ה-לא באמת אכפת למישהו covid19 שיגיד אני! אם אמרתם אני! מזל טוב! אתם חרדתיים בדיוק כמוני ואולי הפוסט הזה יעזור לך בחיפושים אחרי המסכות שהולכות ונגמרות ואף אחד לא שם לב...





ובכן, אעיד על עצמי בכיף שאני לא בן אדם היסטרי... להפך. אבל שמדובר בבריאות של בני המשפחה שלי אני הופכת להיות יצור חרדתי שאין כמותו, נשמע מוכר נכון? אנחנו גרים בעיר שהיא 5 דקות מברצלונה.

התעדכנתי שהוירוס כבר הגיע לברצלונה ומתחיל להקיף אותנו. הגבולות פה באירופה זה לא כמו בישראל שיש גבול.. כאן גבול זה כמו לשחק ים, יבשה. הבנתי שזה הולך להגיע לעיר שלנו ויש מצב שיתחילו לסגור פה מקומות אז וצריך להתחיל לחשוב על העניין בכובד ראש. אחרי שיחה עם בעלי שהסכים איתי, כמובן, הבנו שצריך לקנות אמצעים להגנה ולהצטייד למקרה ש.. אחרת בדקה ה-90 זה יהיה בעייתי. אז ג'ל חיטוי וכפפות מצאתי בכל סופר. אבל מסכות.. זה היה סיפור אחר, כל בתי המרקחת בעיר הודיעו שנגמר להם אספקת המסכות והם לא מוכרים יותר! בחדשות אמרו שיש מחסור עולמי - ואני הבנתי שצריך מהר אבל מהר להזמין און ליין. הבעיה הייתה שכל המסכות נגמרו בכל מקום אפילו באמזון! המסכות שנשארו היו או לא יעילות או מתוחכמות מידי שנראו כמו אלה של הבחור הרע מבטמן



הן עלו 30€ למסכה אחת!!

פאקינג A!! לקנות מאלי אקספרס עם כל האירוניה שבדבר היה נראה לי מטופש, מה גם שיקח למשלוח חודש להגיע (במידה ועדיין המפעל עובד) גם אם המשלוח יצא ממש עכשיו, התאריך המשוער הוא בין אפריל למאי ועד אפריל אלוהים גדול בתקווה שעד אז כל הסיפור יהיה מאחורינו.


איך יודעים מה לקנות?

לא רציתי סתם לקנות מסכה והבנתי שיש כאלה שלא יעילות בכלל, אז אחרי חיפוש קטן ברשת הבנתי שיש רק כמה סוגי מסכות אפקטיביות שמסננות את האוויר N95/ FFP3/FFP2, הן לא יעילות ב 100% אבל עדיין מספקות הגנה גבוהה יותר משאר המסכות, האלטרנטיבה השנייה הייתה להסתובב עם מסכת אב"כ, פחות סקסי...

חיפשתי באיביי קרוב לשעתיים, באמת, זאת הייתה משימה לא קלה בכלל! אל תשכחו שהייתי צריכה גם לחפש בספרדית אז בכלל זה האט אותי. בסוף הגעתי למוצר שנראה לי מתאים, אבל לפני שאני רוצה לספר לכם איך חיפשתי


חלק ראשון- החיפוש

שבאים לחפש מוצר באתרים כמו אמזון, איבי וכ'ו.. המוכרים תמיד ישימו לכם במילות מפתח את המילים שאתם רוצים לראות, למשל אם חיפשתי מסכה לפנים- הם יוסיפו לתיאור שהמכסה גם נגד וירוסים. ואיך זה קורה? אם עכשיו למשל הנושא המדובר ביותר הוא וירוס הקורונה, הם ישימו במילות תיאור של המוצר מילים שזכו לחיפוש הגדול ביותר בגוגל:

'Flu mask'

'Anti-Viral Face mask'

'Flu virus'

'Medical'

הצחיק אותי לראות שחלק מהמוכרים הוסיפו לתמונות של המוצר אילוסטרציה של הנגיף וכל מיני תוספות קטנות כאלה שמכוונות את הקונה לתת אמון לפני שבכלל קראנו את התיאור.

הבעיה עם זה שזה לא תמיד נכון וקצת מטעה. למה זה מטעה? כי זה ממש משחק על האיזור האפור, הם כן מסכות רפואיות, הם כן עוזרות במניעת הדבקה של שפעת רגילה, אבל הן לא מהסוג שבאמת מסנן את האוויר וממש אוטם את הפה והאף ועומדות בתקן האמריקאי או האירופאי (שאגב יותר מחמיר).

אז זה סתם עוד מסכה רגילה שלא תעזור לנו במקרה הצורך. לכן שאתם מחפשים קחו את הזמן עשו את זה לאט, אל תתעצלו וקראו טוב את פירוט המוצר, חפשו את מילות המפתח שחשובות לכם והוכחות בפירוט שאכן זה מה שרציתם.


חלק שני - הזמן

בקנייה און-ליין נכנס לנו למשוואה מימד של זמן. הוא מאוד משפיע על הרכישה שלנו. זה פרמטר שאנחנו צריכים לחשוב עליו כדי לא להתאכזב וכדי לא לאבד כסף. ברוב המסכות שהצעו למכירה לא הייתה הערכה לכמה זמן יקח להם להגיע וזה נשמע לי כמו מקום ליפול בו. אז קודם כל חיפשתי מישהו שמבטיח לי תאריך משוער של הגעת המשלוח. אגב זה טיפ זהב: לכל קנייה באינטרנט - חפשו תמיד אבל תמיד הבטחה לתאריך הגעה משוער או התחייבות לזמן הגעה, למשל יש אתרים שמתחייבים ל-X יום הגעה מהרגע שההזמנה נקלטת במערכת. אם אין איזשהו דדליין זה פתוח לפורענות ולא כדי לכם לקנות במצב הזה.

כמובן שהזמן תלוי גם במיקום הפיזי של הסחורה וגם את זה אפשר לבדוק ככה:



חלק שלישי- המוכר

בחירת המוכר היא גם פרמטר מאוד חשוב, בייחוד בזירה כמו איביי שהיא כביכול נחשבת יותר "פרוצה" מאמזון, חיפשתי מוכר עם דירוג גבוה ולא דירוג של כוכב אחד ותגובה ליד: "you suck🖕"

גם האיזור הגאוגרפי של המוכר תפס הפעם תפקיד חשוב, חיפשתי מוכר שנמצא בטווח הגעה מיידי ולא צריך לעלות על ספינה/מטוס בשביל להגיע- כי רוב הסיכויים שזה יכול להתקע בדרך.

במקרה שלי הייתי צריכה לחפש מוכר מ:ספרד, צרפת, גרמניה, אנגליה. העדפתי לא מאיטליה כי שמעתי בחדשות שמדברים על סגירת גבולות.. אז תמיד טוב להתעדכן מה קורה ולעשות חישובים לפי זה.


לסיכום

הזמנתי 3 מסכות שעלו לי 32.25€.(125 שח ל-3 מסכות) כולל מיסים ומשלוח חינם.

טווח המחירים של המסכות נעו הין 6-45€ כאשר המסכות היותר זולות נמכרו ב-ארה"ב,סין, סינגפור יפן וכ'ו..

את המוצר שבחרתי מכרה חברה מאנגליה, הייתה לה דירוג גבוה ונראה שהם מתמחים במכירת ציוד רפואי.

עד כאן נשמע מעולה.

הזמן המשוער להגעת המשלח היה סביר, הם ציינו שהוא יגיע בין ה-4 ל- 17 במרץ. כן תתפלאו זה סביר במצב של היום. הערכתי שאחוז הסיכוי שהמסכות האלה אכן יגיעו הוא בערך 75%. And it's good enough for me!

קליק על התשלום ושלום למסכת פנים הכי יקרה שאי פעם קניתי!

מצחיק שתוך כדי הקנייה אני חושבת לעצמי כמה אני מקווה שאני לא אצטרך להשתמש בה!

כמה שעות אחרי הקנייה קבלתי אישור למייל שאכן ההזמנה התקבלה- קבלתי עוד מייל מהחברה עצמה שהודתה לי על הקנייה - במצב הזה הרגשתי שאני צריכה להגיד תודה להם..

אני מאוד אוהבת שהם יוצרים קשר עם הלקוח, זה נותן סוג של פתיחת ערוץ תקשורת ומקום לפנות אליו במידה שקורה משהו. אז זהו חברים אני עכשיו מחכה למסכות שלי שלפי הדיווח בדרכם אלינו לספרד. ומחזיקה אצבעות שלא יסגרו עד אז אף גבול. אם יש לכם עוד שאלות/ תגובות/ בקשות את מוזמנים לכתוב לי.

רוצים לראות מה הגיע? כנסו לפוסט עדכון כאן


לינק למוצר: לחצו כאן


שיהיה לכולם שבוע עם המון בריאות

בלי מחלות וג'ל חיטוי!


שלכם

מיטל


אהבתם? עקבו אחרי בפייסבוק ובאינסטגרם

148 צפיות0 תגובות
bottom of page