top of page
  • MyComet

מכשיר לייזר ביתי להורדת שיער- האם זה באמת עובד?

עודכן: 15 בינו׳ 2021

מוצר: מכשיר לייזר ביתי להסרת שיער לצמיתות

איפה קניתי: אתר רשמי של Silk'n

מחיר קניה: $209

הדירוג שלי: 4.8


איזה חלומי זה להשתחרר משיער מיותר על הגוף! תחשבו על זה רגע.. בלי שעווה, בלי סכין גילוח, בלי קוסמטיקאיות.. למכשיר הזה חיכיתי כל הרבה זמן ואחרי שהוא אצלי קרוב לחצי שנה אני יכולה לספר לכם מה אני באמת חושבת עליו.



הכל התחיל מפוסט בפייסבוק שקראתי על מישהי שקנתה מכשיר לייזר להורדת שיער לצמיתות, הפוסט היה מאוד חיובי והיא אמרה שהיא מאוד מרוצה מהמכשיר, העניין כמובן תפס את תשומת ליבי כי ביננו לא לדאוג להוריד שיער זה שידרוג רציני לאיכות חיים, והייתי חייבת לראות במה מדובר. הגעתי למוצר בשם Silk'n Flash&Go היה לו דירוג של 3.7 באמזון- ולפי התגובות ראיתי שזה ממש לכאן ולכאן. חלק אמרו שזה מדהים וחלק אמרו שזה לא עובד עליהם. אז החלטתי לרדת יותר לעומק ולראות למה זה כל כך שנוי במחלוקת







כשנכנסתי ליו טיוב וחיפשתי את המכשיר, גיליתי כמה בלוגריות בניהם טרנסג'נדרים שדיברו על המכשיר לטובה- זה כבר נתן לי נקודה למחשבה שאם טרנסג'נדר משתמשת במכשיר ומרוצה ממנו כלומר שהמכשיר אפקטיבי גם על שיער עבה וכהה. בסה"כ רוב הבלוגרים נתנו לו חוות דעת טובה מאוד. אבל עדיין לא הבנתי למה הדרוג באמזון לא גבוה.


מסתבר שמכשיר לייזר מסוג כזה עובד שונה על כל סוג עור וצבע שיער. כלומר ככל שהשיער יותר כהה וצבע העור יותר בהיר ככה המכשיר יעבוד טוב יותר - את התורה הזאת אנחנו מכירים מהמכוני לייזר. ולמי שלא מכיר הטכנולוגיה של המכשיר עובדת על זיהוי צבע שורש השערה ובעזרת גלי אור הוא שורף תאים מהסוג הזה עם נזק מינורי לרקמות העור האחרות. אם העור בצבע כהה מידי או אם השיערה בהירה מידי ככה האפקטיביות של המכשיר תרד. לכן התגובות היו כל כך שונות במחלוקת. למי שיש שיער בלונדיני, או ג'ינגי התוצאות לא יהיו טובות. למי שיש עור בצבע כהה מאוד המכשיר גם לא יהיה אפקטיבי. ככה שאם אתם נמצאים בקצוות הטבלה של צבעי העור או השיער, לא הייתי ממליצה לכם לקנות את המכשיר הזה.

אגב המכשיר הוא פיתוח ישראלי ונמכר בישראל בסביבות ה-999 ש"ח, תמיד עושה לי טוב לראות את הכיתוב MADE IN ISRAEL כנראה גאוה ישראלית שכזאת :)


כמה זה עולה לנו


את המכשיר קניתי במחיר של 209$ מהאתר של Silk'n , האתר מבטיח worranty לשנה ובמידה ולא מרוצים אפשר להחזיר את המכשיר עד 60 יום (שזה המון!) ולקבל את כל הכסף חזרה. הופתעתי לגלות שהמחיר באמזון יותר יקר

(בסביבות ה-250$ ואם תזמינו לישראל המשלוח יעלה בסביבות ה- $50) ואנחנו מדברים על הדגם הספציפי שחיפשתי שנקרא Flash&Go Express , מצד שני באמזון אתם מקבלים את האחריות של החזרת המוצר בלי שאלות מיותרות, וההחזרה לאמזון היא תהליך סופר פשוט. בגלל שהייתי בטוחה בקנייה שלי וידעתי שאני לא אחזיר את המכשיר העדפתי לקנות יותר בזול.


המכשיר הגיע באריזה מהודרת עם תיק מבד קשיח, ספרון הסברה, בד לניקוי המכשיר ומספר ממירים חשמלים לאנגליה, ארה"ב ואירופה. - מאוד מתחשב מצידם.. הכל היה נראה מאוד מכובד ויוקרתי וכבר עשה עלי רושם טוב. אחרי שקראתי את הוראות השימוש שהמליצו בפעם הראשונה להשתמש במכשיר על העוצמה הכי חלשה של 1, וחייב לגלח טוב את האיזור לפני שמשתמשים במכשיר- כמו במכוני לייזר. התחלתי את הטיפול ברגליים, בבית שחי, ועל איזור בפנים שיש לי שם שיער כהה משום מקום וזה משגע אותי.



סתם לרקע -עברתי טיפולי לייזר להסרת שיער בבית השחי והמפשעות, אז אני יודעת כמה כואב יכול להיות לייזר, עד כדי כך שממש אפשר לקבל כוויות אם עושים את זה לא נכון, לכן החלטתי להקשיב להוראות ולעשות את זה כמו שצריך. אבל למען האמת זה היה כל כך חלש שלא הרגשתי כלום. לכן החלטתי בפעם השנייה לעלות ישר לעוצמה 5 ולא לעשות את זה בהדרגה כמו שכתוב בעלון השימוש- למי שלא חוות הסרת שיער בלייזר מעולם- הייתי ממליצה להתנסות בהדרגה כמו שכתוב בהוראות.






איך משתמשים



1. גילוח האיזור וניקוי עם סבון (אי אפשר לעשות שעווה במקום כי אנחנו צריכים שהמכשיר יזהה את השורש ובשעווה השורש יוצא) עדיף לגלח במקלחת כי גם ככה צריך לנקות עם סבון את האיזור.

3. לייבש טוב את העור לא למרוח קרמים ושמנים לפני השימוש.

4. מדליקים את המכשיר ולעבודה נותנים לו כמה שניות להטען לוחצים על אותו כפתור עד שמגיעים לעוצמה שאתם רוצים, יש 5 כאלה. מצמידים את המכשיר לעור עם הצד של המנורה באיזור שגילחתם ולוחצים על הכפתור שמשחרר את הפולס. אי אפשר לפספס את זה..


הפולס של הלייזר זה כמו פלש חזק של מצלמה קחו בחשבון. קצת מלחיץ בהתחלה.. מי שהייתה במכוני לייזר בטח לא תתרגש מזה התהליך שם הוא די דומה. ואז מזיזים את המכשיר קצת לאיזור אחר ועוד פעם לוחצים וככה חוזר חלילה, עד שעוברים עם המכשיר על כל האיזור. ממליצה לכם מאוד להצטייד במשקפיים מגנות כי זה ממש כואב ולא נעים בעיניים אחרי מספר רב של פולסים, אפשר להזמין כאלה מאלי אקספרס או פשוט לשים משקפי שמש אטומות מאוד.





דברי אלי בתוצאות


ההתייחסות שלי לכל איזור תהיה בנפרד כי המכשיר השפיע שונה על כל איזור


רגליים: רק שתדעו שהחלטתי ללכת עד הסוף עם המחקר הקטן שלי, וכדי באמת לראות את ההשפעה של המכשיר עשיתי רגל אחת כן ורגל אחת לא. אחרי חודש של שימוש במכשיר התחלתי לראות תוצאות משמעותיות, העור היה פחות אדמומי ומגורה, בדרך כלל אחרי שאני מגלחת את הרגליים העור נראה מאוד אדמומי ומגורה. לפעמים יוצאים פצעונים אדומים קטנים מהגילוח כנראה משיערות הפוכות או מהגירוי של הסכין. אחרי שהשתמשתי במכשיר העור היה פחות מגורה ולאט לאט הפצעונים לאחר הגילוח הפסיקו לצאת, השיער התחיל להיות יותר ויותר דק ובמקומות מסויימים התחלתי לראות קרחות. שמתי לב גם שהעור התחיל להיות יותר חלק ונעים.


הרגל שלא עברה טיפול במכשיר



הרגל שכן עברה טיפול במכשיר


בית שחי: קצת קשה לי להגיד לכם חוות דעת ברורה כי עשיתי לייזר כבר בבית שחי במכון לייזר, אבל אחרי 5 שנים השיער התחיל לצמוח לי שוב. אבל להפתעתי הרעה.. לעומת מקומות אחרים בבית השחי לא ראיתי עדיין שיפור רציני- אלא רק שמתי לב שהשיער צומח לאט יותר ודק יותר. ראיתי שיש איזורים שכבר בכלל לא צומח שיער. אבל זה לא הוריד לגמרי את השיער בצורה מוחלטת. עדיין יש קבוצת שיערות בודדות שממש מתעקשות להשאר. פה חסכתי לכם את התמונות


פנים: בעקרון אני לא בן אדם שעיר, ורוב השיערות שלי בפנים הם בלונדיניות ושטניות. אבל יש מקומות עקשנים על הפנים שמדי פעם יוצאות 4-5 שיערות כהות וזה משגע אותי. שהייתי צעירה והשיערות עדיין היו פלומה עדינה בלונדינית החלטתי ברוב טיפשותי להוריד אותם ומאז באותו מקום צומחות לה שיערות כהות ומעצבנות שמחייבות אותי להוריד אותם בפרקי זמן די קצרים. ראיתי בסרטונים ביו טיוב שהיו כאלה שהשתמשו בו על הפנים וזה כן עבד להם, ומהנסיון באיזורים אחרים בגוף הרגשתי שהמכשיר מספיק עדין כדי להשתמש בו על הפנים. התחלתי לאט ובעדינות לגלח את האיזור ולעשות טיפול עם המכשיר וכן ראיתי שיפור. השיער נהיה ממש דליל צמח אחרי המון זמן. אבל אם הפסקתי לעשות עם המכשיר לתקופה מסויימת השיער חזר לצמוח אותו דבר, אולי קצת יותר בלונדיני ממקודם ויותר עדין.


שאלתם ואני עניתי


שאלתי אותכם בפייסבוק מה הייתם רוצות לשאול על המכשיר וקבצתי לכן את התשובות שלי כאן :


האם השימוש במכשיר כואב?

ממש לא אפילו לא קצת. יכול להיות שמי שמאוד רגיש/ה זה יהיה לא הכי נעים.

אם מגזימים ועוברים על אותו איזור כמה פעמים אפשר לגרום לכוויה..אז פשוט תצמדו להוראות השימוש בהתחלה עד שתבינו לבד מה טוב בשבילכם.


האם זה באמת עובד?

כן זה עובד! אבל זה לא מרחיק לצמיתות. הייתי אומרת שזה מדלל משמעותית ומפחית את הכמות באופן משמעותי. מאמינה שאם הייתי מתמידה ומשתמשת כל שבוע היו לי עכשיו רגליים חלקות, גם באתר שלהם הם אומרים שזה לוקח זמן עד שרואים תוצאות ברורות. אצלי הבעיה שחלק מהשיער בלונדיני אז המכשיר כנראה לא מזהה את השיערות הבהירות ולכן הוא לא משפיע באיזורים האלה, יאמר לזכותם שהם ציינו את זה במידע על המכשיר שהוא לא עובד על שיער בלונדיני וידעתי את זה לפני שקניתי.


האם קל להשתמש בו?

כן. הוא הכי קל לשימוש וקומפקטי, אפשר לקחת אותו לכל מקום.


האם המכשיר רועש שמדליקים אותו?

כן טיפה.. הוא עושה רעש של מאוורר קטן


האם אני מרוצה מהמכשיר?

בגדול כן, לכל אחד יש את העדפות שלו, אני למשל נורא שנאתי ללכת למכון לייזר, לקבוע תור לאלף שנה קדימה, למרוח על עצמי ג'לים ולעטוף בנייר נצמד וככה לסוע למכון לייזר.. נו אתם מבינות אותי לא? הטיפול עצמו היה גם ממש כואב כי הלייזר היה חזק. נפלתי פעם אחת על מישהי שעשתה לי ממש כוויות וההחלמה לקחה לי יומיים. ואז הייתי תקוע על הספה עם שקיות קרח על המנוש שלי.. לא נעים בכלל. עם כל זה אחרי כמה שנים השיערות חזרו. אז אם ככה.. אני מעדיפה בכייף שלי, בזמן שלי לשבת עם המכשיר אחרי מקלחת ולטפל בעצמי, מתי שנוח לי עם מוזיקה כייפית וכוס יין מה גם שזה בכלל לא כואב.

אז המכשיר אומנם פחות חזק אבל עושה את העבודה, הרגליים שלי נהיו ממש חלקות ונעימות וככל שהזמן עובר השיער צומח יותר ויותר לאט. באמזון למשל היה כתוב שבטיפול השמיני כבר מגיעים למטרה- לא יודעת כמה זה נכון מהסיבה שלכל אחד יש סוג עור שונה ושיער שונה וכל כך הרבה משתנים תלויים בזה, מאמינה שאחרי שנה של שימוש כבר יהיה לכם גוף חלק לגמרי אם תתמידו.


האם הוא בטוח לשימוש ביתי?

כן, כמו שציינתי המכשיר לא חזק ובצדק, לייזר יותר חזק כמו שקיים במכוני הלייזר צריך להיות מתופעל ע"י מישהו מקצועי שיודע מה הוא עושה. מכשיר בייתי כזה אמור להיות ידידותי ומתאים להרבה סוגי עור. המכשיר מאושר ע"י ה FDA וע"י מכון בריאות הקנדי וגם משרד הבריאות הישראלי, המכשירים נבדקו במסגרת מחקר מקיף בהשתתפות ארבעה מרכזים רפואיים בישראל וארה"ב.


האם משהו מתכלה במכשיר עם הזמן?

כן המנורה במכשיר שמשחררת את הלייזר נגמרת אחרי מספר רב של שימושים.

לפי מה שהיה כתוב בפירוט של המוצר. המנורה שמגיע עם המכשיר אמורה להספיק לשני אנשים בוגרים לכל הגוף למשך 5 שנים.


למי לא הייתי ממליצה לקנות את המכשיר?

*למי שיש עור כהה

*למי שיש עור סופר רגיש- לא ממליצה אלא אם כן זה אחרי התייעצות והשגחת רופא עור

*בעלי שיער בלונדיני וג'ינג'י

*נשים בהריון

*ילדים מתחת לגיל 12

*חולי סרטן

*מי שסובל מאפילפסיה- הפולסים של האור די חזקים

*לא מתאים למי שמתכנן להוריד עם המכשיר באיזורים המוצנעים. למשל לא לנסות להוריד עם המכשיר מהרקטום, שפתי הפות, וואגינה, ביצים, וכד' (אפשר אבל להוריד במפשעות ובאיזור הדרומי של הבטן)


לפני שאני מגיע לסוף חייבת לציין שיש ל SILK'N הרבה דגמים של מכשירים להסרת שיער, לחברה יש סניף בישראל אבל המכשיר הספציפי הזה לא נמצא שם. אני בחרתי דווקא את הדגם הזה כי עליו קבלתי את רוב ההמלצות מהרשתות החברתיות, והוא המכשיר הכי מוצלח שלהם מהדיבור ברשת.

זה היה הניסיון שלי עם המכשיר, גם בעלי מתחיל להשתמש בו בימים אלא ממש וגם על הניסיון שלו אפרסם לכם פוסט האם זה עבד גם עליו? השיער שלו כמובן עבה ושחור יותר, והוא עם עור שחום.. אז גם אני סקרנית לראות מה יקרה!

אז נתראה בפוסט הבא

הלינקים מהם כדי לקנות את המכשיר:





שתפו אותי אם רכשתם!

מיטל






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page