top of page
  • mycomet

אבן השחזה מעולה

עודכן: 15 בינו׳ 2021

מוצר: אבן משחזת לסכינים

איפה קניתי: Aliexpress

מחיר קניה: $14.40 כולל משלוח לספרד הדירוג שלי: 4.9

אני מאוד אוהבת לעבוד במטבח ואם יש משהו שמשגע אותי זה סכינים לא חדות- יסכימו איתי חובבי המטבח...

בכל אופן ממש אבל ממש קשה למצוא אבן משחזת בחנויות, (במקומות שאני חיפשתי בכל מקרה) באיקאה היה רק המכשיר הזה עם השלוש מקומות השחזה שנראה פנסי אבל הוא התקלקל לנו אחרי חצי שנה של שימוש והתחיל להרוס את הסכינים. יש את המכשיר הארוך הזה שנראה כמו יתד לא חדה- ואולי לא השתמשתי בו נכון, אבל אחרי השחזה של 10 דקות הוא פשוט לא עשה את העבודה והתייאשתי.

חיפשתי באמת בכל מקום ולא מצאתי במחיר נורמאלי. החלטתי שאולי אצליח למצוא משהו שווה באליאקספרס

אבל הפעם אני אזמין רק שאהיה בטוחה שזה מוצר טוב, כי פעם קודמת שניסיתי להזמין אבן משחזת לא קראתי טוב את הפירוט וישר הזמנתי והגיע אבן משחזת - לגמדים! הייתי יכולה להשחיז על זה את הציפורניים של החתול של השכנה לא יותר מזה.

אז הפעם חפרתי בעומקי אלי אקספרס וחיפשתי אבן משחזת עם דירוג גבוה ושיש עדויות מצולמות שהגיע מוצר בגודל נורמלי מקונים שקנו לפני

והגעתי למוצר הזה שאתם רואים בתמונה למעלה , אבן משחזת שנראתה מאוד איכותית היו שם הרבה סוגים ומספרים שהיו כתובים על האבן עצמה, בפירוט המוצר הבנתי שכל צבע ומספר מיועד להשחזה שונה כמו שמפורט בטבלה כאן:

ככל שהמספר יותר גדול ככה ההשחזה יותר עדינה, בחרתי 400 להשחזה בסיסית שלא יהיה גס מידי ולא יהיה עדין מידי.

ידעתי גם שהסכינים שלי היו צריכים השחזה רצינית למה המצב שלהם היה קטסטרופלי.

העדפתי שלאבן יהיה את הבית מגומי שימנע ממנה לזוז. היה שם גם אפשרות להזמין אבן משולבת.

האבן עלתה רק $14.40 כולל המשלוח שזה מחיר טוב, הגיע יחסית מהר אחרי כמה שבועות

במבחן ההשחזה האבן גם עמדה, היה צריך לספוג אותה תחילה במים עם מלח וגם להרטיב את הסכין ורק אחר כך להשחיז את הסכין. אחרי שהשחזתי את שני הסכינים האהובים עלי של ארקוס, התוצאה הייתה נהדרת והסכין חתכה עגבניות רכות כמו חמאה!

לינק למוצר:

שיהיה שבוע סופר מעולה לכולם עם אוכל משובח ושנינות

שלכם

מיטל

16 צפיות0 תגובות
bottom of page