top of page
  • mycomet

המסכות הגיעו- אני כועסת! עדכון על פוסט המסכות

עודכן: 15 בינו׳ 2021


מוצר: מסכות N95/FFP2

איפה קניתי: eBay

מחיר קניה: €32.25 ל-3 מסכות כולל מיסים ומשלוח

הדירוג שלי: 1

זוכרים שסיפרתי לכם שהצלחתי למצוא מסכות באיבי? המסכות הגיעו ואני לא מרוצה😠! אני אפילו כועסת🤬!


הקדמה

אני חושבת שכל מוצר שמגיע בדואר , חוץ מהעטיפה החיצונית בה הוא נשלח.

המוצר עצמו צריך להיות עטוף באיזשהי עטיפה שתתן לי הרגשה/ הבטחה שהמוצר אכן חדש שלא נגעו בו יותר מידי עם הידיים חשופות אדרבה שאנחנו בתקופה כזאת שחופרים לנו על וירוסים ומחלות מכל כיוון ואדרבה אם זה מסכות לפנים! כלומר ככל שנרגיש שהמוצר יותר סטרילי ככה נהיה יותר מרוצים.



היום בבוקר קבלתי חבילה שהגיע עד הבית, פתחתי את המשלוח וחשכו עיניי!


המסכות לא היו עטופות בעוד אריזה חוץ מהאריזה של הדואר.. כלומר פתחתי את האריזה החיצונית והופתעתי לגלות 3 מסכות מקומטות דחוסות אחת על השנייה.

משתשמע מזה שכנראה המוכר או לא יודעת כמה ידיים חשופות נגעו בהם ישירות כשארזו אותם.

זאת אומרת סטריליות הם לא... מי נגע בהם? אין לי מושג, כמה נגעו בהם? אין לי מושג. מישהו יכל לשים את המסכה ולמדוד אותה? כן בקלות. כמה וירוסים יכולים להיות על המסכות האלה מ- 1 עד 9 מליון. כנראה ש 9 מליון.

עצבנה אותי העובדה ששילמתי כל כך הרבה על המסכות האלה והצורה שבה הן הגיעו הייתה כל כך מזלזלת. המינימום שיכלו לעשות זה לשים אותם באריזה סגורה שלא נראת פתוחה. ולא לתת לי

להתחיל להריץ בראש כמה ידיים נגעו בזה.. בהרגשה שלי, נשאר לי רק לנגב איתם 💩


אז מה אני אעשה עכשיו עם המסכות האלה? לא יודעת!

מה שאני כן יודעת זה שהמוכר הזה הולך לקבל ממני מייל כועס ודירוג יותר כועס.

אל תתבישו להגיד את דעתכם למוכרים! שילמתם כסף בעבור המוצר שקניתם ואתם צריכים לקבל שירות ותשובות אם אתם לא מרוצים ממשהו. בשביל זה אתרים כמו Amazon וeBay מגבים אותכם.



חוץ מזה בטון יותר רגוע אספר שהמסכות שהגיעו תאמו לתיאור ולתמונה, הן אכן נשאו את התווית עם השם שתואם את התקן, הן היו נראות איכותיות, וישבו בצורה נכונה על הפנים

אבל.. הם לא הגיעו עם תרסיס חיטוי! כי כנראה זה מה שאני אצטרך לעשות להן עכשיו!

אז לסיכום- המוכר כאן נפל לגמרי בתודעת האריזה של המוצר. גם אם הגיע המוצר איכותי ומדהים שתאם את מה שרציתי, האופן שבו המוצר נארז כל כך הכעיס אותי שמבחנתי המוצר הזה לא שווה את הכסף ששלמתי עבורו ואני מאוכזבת..




לינק למוצר: לחצו כאן


הפיצו המון אהבה ומסכות סטריליות!


שלכם

מיטל


רוצים לקבל עוד עדכונים על פוסטים?

בואו לעקוב אחרי בפייסבוק https://www.facebook.com/MyCometBlog



45 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page