top of page
  • mycomet

משחק הילדים הכי שווה שהזמנתי מאמזון

עודכן: 15 בינו׳ 2021

מוצר: משחק מטבח לילדים

איפה קניתי: אמזון

מחיר קניה: $80

הדירוג שלי: 4.5

באחד הביקורים שלנו אצל חברים נתקלתי במטבח מעץ של איקאה. הילדה ממש התלהבה ממנו ולא עזבה אותו לרגע.

בדיוק באותו שבוע אמא שלי שאלה אותי מה הילדה תרצה ליום הולדת. אמרתי לה שהמטבח של איקאה יהיה מושלם כמתנה. בגלל שאמא לא יכלה להגיע פיזית לארה"ב היא בקשה ממני שאני אקנה בשמה את המתנה והיא תביא לי מספר כרטיס אשראי. נכנסתי לאינטרנט וחיפשתי את המטבח של איקאה לקבל קצת יותר מידע- כמה הוא עולה ואם אפשר להזמין אותו און ליין ופתאום הגעתי למטבח מקסים של KIDKARFT עם מקרר וכריים וברז קטן, וטלפון מחובר וכל מיני פיצ'פקייסים קטנים שגרמו לי לשנות את דעתי והחלטתי שאני מזמינה לה אותו במקום המטבח של איקאה

באמזון הדרוג שלו היה 4.3, ואנשים כתבו עליו תגובות מעולות, רפרפתי בין התגובות וחשבתי שזאת תהיה קנייה יותר מוצלחת מהמטבח של איקאה.

הגיע קופסא כבדה מאוד ובתוכה המטבח מפורק לגמרי - כמו שקונים מאיקאה. היינו אנחנו צריכים להתקין אותו לבד- ההוראות הרכבה לא היו הכי ברורות והיינו צריכים להצטייד קודם בכלים מתאימים, זה קצת עצבן אותי כי אני לא זוכרת שראיתי משהו כזה כתוב באמזון. כלומר הפירוט של המוצר לא היה הכי ברור איך הוא מגיע.

לקח לנו בערך יומיים עד שהצלחנו להרכיב את הכל וזה לא היה קל, אבל בסוף הצלחנו!

הוא יצא קצת יותר קטן ממה שדמיינו, דרך התמונות היה נראה שהוא יותר גבוה. ותוכדי הרכבה עשינו בטעות פיצוצים בכמה מקומות שלא נראו לעין.

החומרים שלו היו בסדר... לא האיכות הכי טובה שראיתי. אבל אחרי הכל זה היה משחק לילדה שלא עלה הרבה יחסית למחירים שראיתי בשוק ואפשר להגיד שהאיכות שלו הייתה מאוד דומה לאיכות של רהיט מאיקאה.

כשהילדה קיבלה אותו ביום הולדת שלה היא הייתה כל כך שמחה ולא הפסיקה להתלהב ממנו

הזמנתי לה סט סירים וכלים למטבח גם מאמזון, והיא הייתה בעננים. לא יצאה מהמטבח 3 ימים :)

אחרי 3 חודשים שהמטבח עבר הרבה... ואז יכולתי להגיד שזאת הייתה קנייה מעולה.

הוא לא התקלקל ולא נשבר, הדלתות לא יצאו מהמקום והבת שלי ידוע כמחבלת רצינית, וראיתי אותה כמה פעמים טורקת את הדלתות בחוזקה, מרביצה לו עם הסירים ועם כל זה הוא עדיין היה נראה כמו חדש

הפלסטיק נשרט טיפה אבל לא משהו קריטי. לדעתי מוצר טוב נמדד לא רק ברגעים הראשונים שמקבלים אותו הרי אנחנו קונים אותו כדי שהוא ישאר ובתקווה לכמה שיותר זמן לדעתי במבחן הזה המוצר הזה עבר בגדול!

המטבח אחרי 3 חודשי עבודה קשים ועדיין נראה מצויין!

זהו להיום מצרפת לכם את הלינקים להזמנת המטבח :

(האתר הרשמי)

11 צפיות0 תגובות
bottom of page