top of page
  • mycomet

סוגר בטיחות לא בטיחותי

עודכן: 15 בינו׳ 2021

מוצר: סוגר בטיחותי לארון

איפה קניתי: Aliexpress

מחיר קניה: $4.28 (10 יחידות)

הדירוג שלי: 1

הקטנה שלי הגיע לגיל שהסקרנות שלה קיבלה תאבון גדול לפתוח כל ארון וכל מגירה שהייתה בהישג ידה.

כמובן שהבנו שאנחנו צריכים למגן את הבית ומיי. כהרגלי נכנסתי לאינטרנט לחפש מה אפשר לעשות כדי לשמור את הארונות סגורים. ממה שהכרתי מחברים ומשפחה היה סוגר שהוא היה כל כך מסובך שאפילו אני הסתבכתי איתו.

רציתי לקנות משהו שיהיה פשוט לשימוש מצד אחד ו יהווה מחסום מספיק טוב בשבילה

הייתי צריכה כמות גדולה לכל הארונות הנמוכים ופניתי לאלי אקספרס כי המחירים באמזון נראו לי יקרים מידי ונמכרו בכמויות קטנות.

מצאתי את המוצר הזה והיה נראה לי שזה יספיק.

חיכיתי המון זמן עד שהמשלוח יגיע אני חושבת מעל חודש וחצי. לבסוף כשקיבלתי את החבילה

מהרתי לשים על כל הארונות. אבל הבעיה הייתה שהיה ממש צריך לדייק ולהדביק את זה בדיוק במתיחות הנכונה

אחרת אם זה יהיה רפוי מידי יהיה אפשר לפתוח את הארון בכוח עד זוית מסויימת שיכולה להוות גם סכנה לאצבעות הקטנות שלה.

אם שמתי את זה עקום או במרחק הלא נכון, אכלתי אותה כי הדבק נדבק כל כך חזק שניסיתי להוציא אותו קרעתי את הרצועה.. ואם הצלחתי להוציא אותו בלי פגע, לא הצלחתי להדביק שוב. אז היה צריך ממש לדייק בהתקנה של הסוגר



אחרי שסיימתי, הייתי ממש שמחה שסוף סוף אפשר לשחרר את הקטנה חופשי במטבח ולא לדאוג שהיא תחבל יותר מידי.והנה הילדה שמחה שהיא יכולה להסתובב חופשי במטבח ורצה ישירות למגירה עם הסוגר, אני חשבתי לעצמי "איזה יופי אין מצב שהיא תצליח לפתוח" ואחרי 5 דקות פלה לי הלסת. לא לקח לה יותר מ-5 דקות להצליח לפתוח את המגירה


חשבתי שאולי אם הייתי שמה את הפתיח בצד ההפוך היה לה יותר קשה להגיע אליו- וגם את זה עשיתי. אבל הקטנה הצליחה להגיע עם הידיים הקטנות גם לשם ופשוט נהנת מהאתגרים החדשים שניסיתי להציב בפניה.

לכן חזרתי לאיקאה בבושת פנים וקניתי שם את הסוגר הבטיחותי לילדים... והוא היה קצת יותר אפקטיבי.

לסיכום- זה מוצר זול שעלה לי ביוקר.




לינק למוצר:


תהיו זהירים , שבוע מקסים!


שלכם

מיטל

7 צפיות0 תגובות
bottom of page